måndag 30 juli 2012

Nystart!

Det är lite över en vecka sedan som vi tog sista svängen till veterinären.
Det va den värsta dagen i mitt liv hittills. De va hemskt och ja va sängliggande några dagar faktiskt efter det. Jag har börjat jobba igen och allt känns konstig till och från. Jag har dock börjat röka igen under dom här jobbiga veckorna och inte brytt mig alls om mat osv. Vissa dagar har ja druckit lite mjölk och ätit en knäcke typ och kanske nån godisbit. Nästa dag har ja tryckt i mig en påse tacochips och taco sås, kanske tagit lite flingor och mjölk. Det har blivit både godis och smörgåsar och inte mycket till mat. Nu börjar ja må lite bättre tror jag och hoppas att ja kan fimpa utan att bli helt tokig. Min sambo och jag har spelat massa kort och yatzy hela veckan, kom till och med på att vi hade badminton grejer så vi va ute en sväng för ett par kvällar sen. Jag ÄLSKAR spel, lek och tävlar mot alla men mest mig själv. Jag är en VÄRDELÖS förlorare. Jag utmanar gärna min sambo i sådant som badminton, man får ett träningspass och de är skit kul. Vi spelar gärna Wii och tävlar mot varandra. De är ju ingen träning egentligen men man blir svett och de viktiga är att vi har kul ihop.
Jag är så glad och tacksam för min sambo nu när vi haft det tufft ett tag så har han tagit hand om mig och fixat hemma helt på egen hand.
Ingen kan förstå vilket band jag hade till min älskade vovve, det va väldigt speciellt och jag älska honom något enormt.

Men nu måste jag försöka dra åt tyglarna och äta ordentligt och som sagt försöka börja träna igen. MEN jag vet inte om jag lyckats spränga trumhinnan eller nåt så jag har fruktansvärt ont och vill inte gäspa eller rapa och absolut inte sätta igång och hicka för fy satan. Få fort de försvinner så ska ja starta lite försiktigt i några dagar sen ska ja bo på gymmet när ja är ledig. Hoppas de är bättre redan imorn så kan ja ge mig ut på promenad.
Nu är de jobb som gäller och ja längtar hem till sängen och min nalle faktiskt.


Bloggar från min Iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar